Carrosseriebouwer | |
Laadbaklengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Doorgang | |
Vloerhoogte |
Capaciteit | |
Laadklep | |
Hefvermogen | |
Keuringsdatum opbouw | |
Constructie beschrijving | Koks Combi opbouw. Type Combi 20,0/150 ARP/BB 20000 Liter tank. Sliptank is binnentank en spoeltank als mantel om binnentank heen. Beide 10000 liter RVS 304 onderin slibtank Hogedrukwagen en zuigwagen Vacuumpomp Siemens 2BE1 252. 2400 kuub per uur Omsi tussenbak. Kiepgedeelte voorzien van front=end cilinder Woma 150 ARP P55 hogedrukpomp. 170 bar en 341 liter/minuut. Aandrijving via tussenbak. Slangenhaspel hydraulisch zwenkbaar. Hogedrukpomp Speck NP25/70-100. 70 liter per minuut en 100 bar werkdruk. Slanghaspel Urenteller algemeen 11601. Urenteler HD pomp 3793 uur |
|
|
Niet-gekentekend/import | |
Bouwjaar | 17-09-2009 |
Chassisnummer | *WMA39SZZ89 PO18043* |
APK | 20-09-2025 |
Motorvermogen | 324 kW / 441 PK |
Brandstof | Diesel |
Euro norm | Euro 4 |
Tachograaf | Digitaal |
Versnellingsbak | 16 bak hand |
Wielbasis (mm) | 710 mm |
Eigen gewicht (kg) | 24,870 kg |
Totaal gewicht (kg) | 41,000 kg |
Vooras (kg) | - kg |
Laadvermogen (kg) | 16,130 kg |
Trekhaak | Nee |
Max massa AHW/GCW (kg) | 0 kg |
Asconfiguratie | 8*4 widespread |
Cabinevariant | |
Locatie | Noord-Holland |
Leverdatum | Wk 3 2025 |